
Общи условия за еднодневни екскурзии
Общи условия за еднодневни екскурзии
II.1. РЕЗЕРВАЦИИ / ЗАПИСВАНЕ
II.1.1. Резервации за еднодневни екскурзии, организирани от Emotion Travel Ltd., могат да се направят в офисите на компанията или през упълномощени туристически агенции в страната. Резервацията се потвърджа след пълната платена сума на 100% от цената на екскурзията.
II.2. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
II.2.1. За пътуването ще е необходим валиден личен документ, медицинска застраховка за международни пътувания и достатъчни дневни разходи в брой. За деца под 18 години, пътуващи без родители, се изисква нотариално заверено съгласие от родителите за напускане на страната.
II.3. ТРАНСПОРТ И ВКЛЮЧЕНИ УСЛУГИ
II.3.1. Детайли относно местоположението, тип и категория туристически забележителности, екскурзии, трансфери, начини на транспорт и техните категории, както и дати и часове на заминаване и пристигане, са подробно посочени в актуалния каталог на организатора. Този каталог е неотменна част от настоящото споразумение и е публикуван на официалния уебсайт: emotiontravel.bg. Отговорността на потребителя е да получи програмата при извършване на резервацията. И двете страни се съгласяват, че тези условия могат да бъдат променяни със съгласието на двете страни. Промените трябва да бъдат в писмен вид или да влязат в сила след окончателното плащане за туристическия пакет.
II.3.2. Потребителят се съгласява да не препродава закупения туристически пакет от Emotion Travel Ltd. на трети лица.
III. АНУЛАЦИИ
III.1. Потребителят може да анулира еднодневната екскурзия до 30 дни преди планирания старт без санкции. Неспазването на срока за плащане също се счита за анулиране. Ако потребителят анулира организираното пътуване:
III.1.1. Между 29 и 15 дни преди заминаване се възстановява 70% от платената сума.
III.1.2. Между 14 и 7 дни преди заминаване се възстановява 30% от платената сума.
III.1.3. Между 6 и 3 дни преди заминаване се възстановява 20% от платената сума.
III.1.4. По-малко от 3 дни преди заминаване не се извършва възстановяване.
III.1.5. Оплаквания относно организацията и изпълнението на програмата трябва да се подадат писмено или по телефон в рамките на 14 дни след завръщането на клиента. Трябва да бъдат представени доказателства за неизпълнение или лошо обслужване. Emotion Travel Ltd. е задължена да отговори в срок от един месец след получаване на оплакването.
III.1.6. Компанията си запазва правото да извърши промени в пътуването, ако обстоятелства извън нейния контрол налагат това. В такъв случай клиентите ще бъдат незабавно информирани и ще могат да приемат промените, да изберат друго пътуване или да анулират договора без финансови санкции.
Всички автобусни екскурзии изискват минимум 35 участници. Ако броят на клиентите е по-малък, Emotion Travel си запазва правото да анулира екскурзията и да уведоми клиентите не по-късно от два дни преди планираната дата на заминаване.
IV. ОТГОВОРНОСТ
IV.1. Emotion Travel Ltd. носи пълна отговорност за качеството на всички услуги, включени в програмата.
IV.2. Компанията не носи отговорност, ако пътуващият се загуби, закъснее или не се яви на определения пункт за среща по време на пътуването; ако му бъде отказан достъп от граничните власти; или за нарушаване на местни закони и регулации, независимо дали пътуващият е наясно с тях или не.
IV.4. Компанията не носи отговорност за промени, причинени от форсмажорни обстоятелства или непредвидени обстоятелства извън контрола на компанията или нейните контрагенти.
IV.5. Отговорността на компанията за щети, причинени от неизпълнение или не точно изпълнение на договора, е ограничена до сумата, платена от потребителя. Ако отговорността на контрагентите на компанията е ограничена съгласно международни споразумения, отговорността на компанията също ще бъде ограничена до тези суми.
V. ЗАСТРАХОВКА
V.1. Застраховката за еднодневни екскурзии в България не е задължителна.
V.2. Застраховката е задължителна за екскурзии в планински маршрути с цена 3 BGN на ден.
V.4. Компанията има задължителна застрахователна полица, покриваща отговорността ѝ за щети, причинени от несъстоятелност или фалит по член 97 от Закона за туризма. Застрахователната полица, номер 0650000294/001 (валидна до 23.08 2025 г.), е издадена от застрахователната компания Euroins.
V.5. Пътуващите могат да закупят допълнителна застраховка, покриваща разходи за анулиране, репатриация и други рискове като инциденти, болести или смърт. Тези допълнителни застраховки могат да бъдат договорени в деня на резервацията съгласно условията на застрахователната компания Euroins.
II.1. РЕЗЕРВАЦИИ / ЗАПИСВАНЕ
II.1.1. Резервации за еднодневни екскурзии, организирани от Emotion Travel Ltd., могат да се направят в офисите на компанията или през упълномощени туристически агенции в страната. Резервацията се потвърджа след пълната платена сума на 100% от цената на екскурзията.
II.2. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
II.2.1. За пътуването ще е необходим валиден личен документ, медицинска застраховка за международни пътувания и достатъчни дневни разходи в брой. За деца под 18 години, пътуващи без родители, се изисква нотариално заверено съгласие от родителите за напускане на страната.
II.3. ТРАНСПОРТ И ВКЛЮЧЕНИ УСЛУГИ
II.3.1. Детайли относно местоположението, тип и категория туристически забележителности, екскурзии, трансфери, начини на транспорт и техните категории, както и дати и часове на заминаване и пристигане, са подробно посочени в актуалния каталог на организатора. Този каталог е неотменна част от настоящото споразумение и е публикуван на официалния уебсайт: emotiontravel.bg. Отговорността на потребителя е да получи програмата при извършване на резервацията. И двете страни се съгласяват, че тези условия могат да бъдат променяни със съгласието на двете страни. Промените трябва да бъдат в писмен вид или да влязат в сила след окончателното плащане за туристическия пакет.
II.3.2. Потребителят се съгласява да не препродава закупения туристически пакет от Emotion Travel Ltd. на трети лица.
III. АНУЛАЦИИ
III.1. Потребителят може да анулира еднодневната екскурзия до 30 дни преди планирания старт без санкции. Неспазването на срока за плащане също се счита за анулиране. Ако потребителят анулира организираното пътуване:
III.1.1. Между 29 и 15 дни преди заминаване се възстановява 70% от платената сума.
III.1.2. Между 14 и 7 дни преди заминаване се възстановява 30% от платената сума.
III.1.3. Между 6 и 3 дни преди заминаване се възстановява 20% от платената сума.
III.1.4. По-малко от 3 дни преди заминаване не се извършва възстановяване.
III.1.5. Оплаквания относно организацията и изпълнението на програмата трябва да се подадат писмено или по телефон в рамките на 14 дни след завръщането на клиента. Трябва да бъдат представени доказателства за неизпълнение или лошо обслужване. Emotion Travel Ltd. е задължена да отговори в срок от един месец след получаване на оплакването.
III.1.6. Компанията си запазва правото да извърши промени в пътуването, ако обстоятелства извън нейния контрол налагат това. В такъв случай клиентите ще бъдат незабавно информирани и ще могат да приемат промените, да изберат друго пътуване или да анулират договора без финансови санкции.
Всички автобусни екскурзии изискват минимум 35 участници. Ако броят на клиентите е по-малък, Emotion Travel си запазва правото да анулира екскурзията и да уведоми клиентите не по-късно от два дни преди планираната дата на заминаване.
IV. ОТГОВОРНОСТ
IV.1. Emotion Travel Ltd. носи пълна отговорност за качеството на всички услуги, включени в програмата.
IV.2. Компанията не носи отговорност, ако пътуващият се загуби, закъснее или не се яви на определения пункт за среща по време на пътуването; ако му бъде отказан достъп от граничните власти; или за нарушаване на местни закони и регулации, независимо дали пътуващият е наясно с тях или не.
IV.4. Компанията не носи отговорност за промени, причинени от форсмажорни обстоятелства или непредвидени обстоятелства извън контрола на компанията или нейните контрагенти.
IV.5. Отговорността на компанията за щети, причинени от неизпълнение или не точно изпълнение на договора, е ограничена до сумата, платена от потребителя. Ако отговорността на контрагентите на компанията е ограничена съгласно международни споразумения, отговорността на компанията също ще бъде ограничена до тези суми.
V. ЗАСТРАХОВКА
V.1. Застраховката за еднодневни екскурзии в България не е задължителна.
V.2. Застраховката е задължителна за екскурзии в планински маршрути с цена 3 BGN на ден.
V.4. Компанията има задължителна застрахователна полица, покриваща отговорността ѝ за щети, причинени от несъстоятелност или фалит по член 97 от Закона за туризма. Застрахователната полица, номер 0650000294/001 (валидна до 23.08 2025 г.), е издадена от застрахователната компания Euroins.
V.5. Пътуващите могат да закупят допълнителна застраховка, покриваща разходи за анулиране, репатриация и други рискове като инциденти, болести или смърт. Тези допълнителни застраховки могат да бъдат договорени в деня на резервацията съгласно условията на застрахователната компания Euroins.
Как да резервирам